טיפים לפיתוח עירנות השחקן במשחק

ראש מורם: יש להמנע מלהביט מטה כלפי הכדור ובמקום זאת לבחון מה קורה סביבי ואיפה חברים שלי ביחס ליריבים. כדרור עם ראש מורם שמאפשר לראות את המשחק בזמן שאני מכדרר, מוסר, מסתובב או בועט. 

להביט לפני שאני מקבל מסירה: לחזות את המהלך הבא לפני שאני מקבל את הכדור. חשיבה קדימה, לראות גם מה קורה מאחורי

מנח שתי הרגליים לפני קבלת הכדור: איזון ויציבה טובה במנח הרגליים, על כריות כף הרגל שמאפשר תגובה טובה ומהירה. 

עמדת גוף פתוחה: חצי תפנית בכדי לקבל את הכדור בצורה נוחה ולצאת למשחק במהירות בכיוונים שונים. הזווית שאתה עומד בה צריכה לאפשר לך לראות את רוב אופציות המסירה שלך.

נגיעה ראשונה: יש להזיז את הכדור בנגיעה הראשונה הרחק מהלחץ. נגיעה ראשונה איכותית היא קריטית בחילוץ המשחק. יש להיות משוחרר ורגוע כשמקבלים מסירה.

נגיעה ראשונה חזקה: נגיעה חזקה אל שטח הרחק מהלחץ. חייבים לזהות לפני כן את השטח אליו אפשר לגשת ואז בנגיעה אחת לדחוף את הכדור ולרוץ מהר אל השטח הפנוי. 

 שינוי קצב: השתמש בשינויי קצב כאשר את מקבל את הכדור. 

שינוי כיוון: סיבובים ושינויי כיוון בזוויות שונות כאשר אני מקבל את הכדור הם הבסיס לעבוד איתו. בנוסף לכך השתמש בדמיון שלך כדי ליצור כיווני תנועה.

 תקשורת: תקשורת בין שחקנים בזמן משחק היא חובה. חייבים לדבר לעניין ולעזור אחד לשני לאורך כל המשחק.

שיפור יכולת טכנית: יכולת טכנית גבוה יותר תאפשר לשחקן לראות ולחזות מהלכים טוב יותר, כמובן שגם להתנהל בהם בצורה איכותית. 

ריכוז: ריכוז טוב יביא באופן ישיר לערנות ודריכות טובה יותר בזמן משחק. שחקנים חייבים להבין שעניין הריכוז מתחיל מהאימונים. שחקן חייב להבין שהצורה בה הוא מרוכז ומשחק באימון תהיה זו שיביא איתו למשחק. לכן שחקן שלא יכול להיות שקט ומורכז בזמן האימון לא יוכל לעשות זאת במשחק.