7 טיפים מצויינם לשיפור יכולת השחקן

7 טיפים מצויינים לשיפור יכולת השחקן ( Dan Abrahams  ):

 עבודה על מרכיבים פסיכוליגיים אצל שחקני כדורגל וספורטאים כיום הינה חיונית ביותר. היא לא חייבת להיות מורכבת ומסובכת ליישום, הנה כמה טיפים חשובים ועוצמתיים שיעשו את ההבדל ויהפכו את השחקן שלך והביצועים שלו לטובים יותר.

1. דמיין את המשחק הטוב ביותר שלך: זיכרון הוא אחד הכלים החשובים ביותר בפסיכולוגיה של הכדורגל. שחקני כדורגל צריכים 5 דקות בכל יום בכדי להזכר במשחק הכי טוב שלהם.

2. דמיין את משחק החלומות שלך: דמיון הוא לא רק איכות מנטאלית ששמורה למשחק. זו תרופה שימושית למחשבה בשביל הביטחון העצמי ואמונה עצמית, במיוחד לקראת משחק. איך נראה משחק החלומות שלך? איך הוא מרגיש?

3. תתאמן עם ביטחון: אל תתאמן רק קשה, אל תתאמן רק בעצימות. תאמן את שרירי הביטחון העצמי שלך כמו שצריך. הצב את עצמך עם ביטחון על המגרש, רוץ עם ביטחון, מסור עם ביטחון תנהג בביטחון ללא הפסקה.

4. אהבה לפיתוח המשחק שלך: יותר מידי שחקני כדורגל, אובססיביים לתוצאות המשחק. עליך להתאהב יותר בתהליך של ההתפתחות מאשר בתוצאות המשחק והניצחון. אהבה ללמידה, אהבה להשתפרות, אהבה להתפתח.

5. אהבה ללא כדור: זה חיוני ששחקן כדורגל יאהב להחזיק כדור. אבל מה שעלול להיות חיוני יותר זה שהוא יאהב לעשות יותר תנועה ללא כדור. השטחים, התנועה, הריצות של החברים לקבוצה להתאהב בכל מה שללא כדור בדיוק כמו הפעולות עם הכדור. דבר זה יעשה אותך שחקן הרבה יותר מודע וערני.

6. משחק בהווה: כשאתה משחק, עשה זאת על קצות האצבעות. תמיד מוכן, תמיד דרוך ותמיד בזמן הווה. שכח מהעבר, במיוחד מטעויות שהתרחשו ואל תקרין על עצמך לעתיד. מעכשיו לחמש שניות הבאות הוא המיקוד האופטימאלי.

7. שחק בחופשיות: שחק תמיד עם הרגל הקדמית ולעולם לא עם האחורית. שחק תמיד בשביל לנצח ואף פעם לא להפסיד. שחק משוחרר ללא פחדים. קח סיכונים, תהנה. כשאתה הולך לכיוון המטרה ראה זאת כאתגר. שחקן עם שפת גוף נהדרת, שחק בשביל חבריך לקבוצה ותהיה הכי טוב שאתה יכול להיות בכל שנייה במשחק.


להמשך קריאת חומרים נוספים מאת  http://danabrahams.com/academy   Dan Abrahams